KAM-coördinator

KAM-coördinator

Wat doe je als KAM-coördinator?

Als KAM-coördinator binnen onze KAM-afdeling ben je verantwoordelijk voor de uitvoering, het ontwikkelen, implementeren en verbeteren van ons KAM-beleid. Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor alle medewerkers rondom KAM-gerelateerde vraagstukken, adviseert directie over de ontwikkelingen op KAM-gebied, coördineert de algemene voorlichting richting de medewerkers en bent onderdeel van de stuurgroep rondom de Safety Culture Ladder.

Je houdt je bezig met diverse taken, waaronder het uitvoeren of begeleiden van interne en externe audits, het controleren dat overeengekomen procedures volgens het KAM-beleid worden nageleefd, bevorderen van het kwaliteits- en arbobewustzijn van de medewerkers, verkrijgen en verspreiden van actuele kennis m.b.t. kwaliteitskunde, arbozorg en milieu en onderhoudt contacten met onze opdrachtgevers, onderaannemers en andere partners om het veiligheidsbewustzijn binnen de gehele keten te vergroten.

Over Timmermans Infra

Timmermans is een snelgroeiend familiebedrijf, gespecialiseerd in het aanleggen, vervangen, installeren en onderhouden van met name ondergrondse infrastructuur. Een echt Brabants familiebedrijf waarbij we waarmaken wat we beloven, door middel van efficiënte en effectieve operationele processen. Er heerst een prettige en informele werksfeer met een grote onderlinge betrokkenheid en hoge servicegraad.

Wat vragen wij voor de vacature KAM-coördinator?

  • Je hebt MBO+ / HBO werk- en denkniveau en een afgeronde technische opleiding is een pré.
  • Diploma MVK.
  • Diploma HVK is een pré.
  • Kennis van geldende normeringen en wet- en regelgeving van ISO 9001 en 14001, VCA, CKB en SCL.
  • Kennis en ervaring van het werken in of met verontreinigde bodem, CROW400/BRL SIKB 7000.
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring binnen KAM.
  • Communicatieve vaardigheden en goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent nauwkeurig, gestructureerd en werkt overzichtelijk.
  • Je werkt graag zowel zelfstandig als in teamverband.
  • Rijbewijs B.

Wat krijg je als KAM-coördinator? 

Je krijgt direct een vaste baan bij een stabiele en groeiende organisatie, waar goed werkgeverschap vanzelfsprekend is.

Verder krijg je:

  • Een marktconform salaris, passend bij jouw kennis en ervaring.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Metaal en Techniek.
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen bij een fulltime dienstverband.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheid tot ontwikkeling.
  • Een prettige en informele werksfeer.
  • Een goede balans tussen werk en privé.
  • Gezelligheid op de werkvloer, bij onze vrijdagmiddagborrel of op één van de personeelsfeestjes.

Solliciteren binnen één minuut

Ben jij de KAM-coördinator die past binnen bovenstaand profiel? Solliciteer dan direct via onze sollicitatieknop en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Meer weten over de vacature? Neem dan contact op met Charlot Timmers (HR-Adviseur) via telefoonnummer 06-57243753 of e-mailadres: hr@timmermansinfra.nl.

Solliciteer

Laat je naam en telefoonnummer achter en wij bellen je terug!
Bedankt voor je bericht. We bellen je z.s.m. terug.
Het bericht is niet verzonden. Probeer het later nogmaals.

Zo verloopt het sollicitatieproces…

Solliciteren:
Gewoon doen
Uitnodiging:
Eerste gesprek
Kennismaking:
Gesprek met leidinggevende
Goed gesprek?
Dan is het meteen geregeld!

ANDERE VACATURES

  • KAM-coördinator

    32-40 uur (Nuland)

    Ben jij klaar om onze groeiende organisatie te versterken en wil jij door jouw passie voor veiligheid een rol spelen binnen de energietransitie die wij doorgaan? Dan hopen wij jou binnenkort te mogen verwelkomen binnen onze organisatie.

  • Financieel Administratief Medewerk(st)er – Van der Donk Sierbestrating Vinkel

    logo van der Donk

    20-24 uur (Vinkel)

    Voor Van der Donk Sierbestrating Vinkel, onderdeel van Timmermans Groep, zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerk(st)er. Bij Van der Donk Sierbestrating Vinkel spelen we flexibel in op de wensen van de klant, waarbij kwaliteit altijd voorop staat. In de rol van Financieel Administratief Medewerk(st)er zorg je voor een hoog kwalitatieve administratieve afhandeling.

  • KAM-coördinator

    32-40 uur (Nuland)

    Ben jij klaar om onze groeiende organisatie te versterken en wil jij door jouw passie voor veiligheid een rol spelen binnen de energietransitie die wij doorgaan? Dan hopen wij jou binnenkort te mogen verwelkomen binnen onze organisatie.

  • Financieel Administratief Medewerk(st)er – Van der Donk Sierbestrating Vinkel

    logo van der Donk

    20-24 uur (Vinkel)

    Voor Van der Donk Sierbestrating Vinkel, onderdeel van Timmermans Groep, zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerk(st)er. Bij Van der Donk Sierbestrating Vinkel spelen we flexibel in op de wensen van de klant, waarbij kwaliteit altijd voorop staat. In de rol van Financieel Administratief Medewerk(st)er zorg je voor een hoog kwalitatieve administratieve afhandeling.

  • Transportplanner

    32-40 uur (Nuland/Vinkel)

    Ben jij klaar voor de uitdaging om de planning voor onze chauffeurs iedere dag weer zo efficiënt en optimaal mogelijk in te richten en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Ben jij flexibel, stressbestendig en communicatief sterk en wil jij graag onze snelgroeiende organisatie komen versterken? Kijk dan snel of je past binnen onderstaand profiel.

Bedankt voor je bericht. We bellen je z.s.m. terug.
Het bericht is niet verzonden. Probeer het later nogmaals.
Ga naar de bovenkant